مائدهمائده، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

راضیه

بدون عنوان

1391/9/24 20:09
نویسنده : راضیه
63 بازدید
اشتراک گذاری

 مائده خانم عاشق  خواهرشه  خواهرش سه ماهشه اون د ائم با دستای کوچو لوش دعا می کنه که خواهرش زوقلبد تر بزرگ شه که بتونه با هاش بازی کنه  نیشخند  نیشخند قلب  نیشخند   گاهی اوقات  که دیگران خواهرش       رو بوس می کنند مائده میره زیره میز و حسودیش می شه بنابراین دیگران سعی میکنن جلوی مائده خواهرش رو بوس نکننقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبنیشخندنیشخندچشمک خجالت              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 21:36
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به راضیه می باشد